26 april

Kom hem från stan för någon timma sedan då maten väntade på mig här hemma. Anna hade lagat underbart god sparrissoppa med laxspätt. mums! Fick även med mig lite fint ifrån staden. Ett par efterlängtade mintgröna byxor hittade jag på Lindex(dock en aning mörka). Eftersom man även fick hundrakronor rabatt om man köpte över fyrahundra så fick en söt tröja även följa med hem! Hittade också en tröja inne på h&m som jag tänkte inviga i morgon. Bikini och sådant som jag egentligen var ute efter lyckades jag inte hitta något speciellt, så det får vänta. Men ett par skor tar jag mig nog ner till stan och köper i morgon!
Nu tänkte jag plugga lite medans Anna är ute och kör. Sedan ska vi ta oss en kvällspromenad. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0