28 april

Gårdags kvällen spenaderades först med familjen och sedan drog jag till Alice där Lisa och annat folk var. Många av mina härliga brudar kom också så kvällen blev himla trevlig ändå! Cyklade ändån hem skapligt eftersom jag var så trött.

I dag gick jag upp redan vid 8. Åt frukost med Mamma och sedan åkte vi till Mormor. Där hjälpte jag henne med att städa och putsa fönster, som jag även tjänade en behövlig slant på. Annars så har dagen spenderats med ett par stressiga timmar på staden tillsammans med Mamma & Anna. Hittade allt tillslut och fick med mig smycken, väska & en wonderbra hem! Tackar mammi ♥
Nu kom jag nyss ut från duschen och ska börja fixa mig lite, bråttombråttom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0