KÄRLEK

Tjo fan. Är inte den bästa på uppdatering men min vanliga dator lever sitt egna liv och vill inte precis som jag längre så jag orkar inte med den helt enkelt. Nu sitter jag åtminstone på min lilla pluggdator. Och det är precis det jag gjort sedan jag kom hem från skolan vid 3, pluggat. Trotts det så känner jag mig inte ett dugg smartare, så morgondagen ser precis likadan ut!
Har dock också hunnit med ett träningspass på Actic med syrran som var himla skönt. Så nu ska jag bara dricka upp kaffet och sedan krypa ner i sängen på direkten, är så fruktansvärt trött.


Måste ju också meddela att min älskade syster blev hela 18 år igår och det måste ju uppmärksammas lite extra! dock var jag ju inte hemma men hon hade det lika roligt för det såklart. Ska ta och gratta henne nu i veckan och ha många trevliga stunder framöver. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0