The Kite Runner

Blir att spendera dagarna i skolan igen nu då. Känns kanske inte sådär jättekul, men troligtvis nödvändigt. Fick iaf mitt svenska tal gjort och goda nyheter i fysiken, fick tillbaka provet som jag blev himla nöjd över! Har även engelska prov i morgon och därför gått och släpat på boken hela dagen, men den är fortfarande oöppnad. Imorgon skulle vädret tydligen inte bli det bästa så då ska jag passa på att ha en redig pluggdag. Så jag kommer in i allting och sedan får det en aning enklare. Är ju inte så mycket kvar på terminen heller, har bara tre viktiga prov kvar tror jag! Har ju annat också men det är ju sånt som jag inte lägger ner lika mycket tid på ändå..
Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla igenom engelskan och sedan läsa min bok, flyga drake. På engelska också, så kan förhoppningsvis något imorgon iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0