28 augusti

Har egentligen ingen lust att skriva något idag. Min dag har varit rätt värdelös, eller till en början iaf. Vaknade upp med magont och ville inte lämna sängen, det bara gick inte. Men vid 8 tog jag tag i det och drog på mig de första jag hittade innan mamma skjutsade mig till skolan. Första lektionen fick jag inte direkt något gjort på och sedan under gymnastiken så var lite jogging allt jag orkade med. Magont gick sedan långsamt över till huvudvärk på något mycket konstigt vis och de sista lektionerna bara dunkade det i huvudet. Men vad gör man åt saken? Hjälper inte att springa hem och tjura direkt.
Efter skolan kunde de dock lagom släppa och jag har hunnit med både att övningsköra, äta tacos, plugga ytterst lite, städa mitt rum och inviga mina easytones tillsammans med syster. Nu ska jag avsluta denna tisdag (=dålig dag) med att läsa en bok från medeltiden som vi måste i svenskan, inte allt för kul. 
bytte navelpiercing efter att min gamla suttit rätt bra ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0