Romantisk laxmiddag för två

Legat ute på altanen hela dagen idag och solat. Halvsovit lite smått ibland, läst boken livet delux och ätit blåbärspaj. Runt halv tre tiden gick jag in i köket och bakade två tårtor/kakor tills morgondagen, bra att ha det gjort eftersom jag måste ha tid till att laga all mat i morgon. Plus en städning av huset. Fortsatte med att laga lite middag, lax med spenattäcke. Natalie gjorde mig sällskap under en mycket trevlig liten middag. 
Nu har jag varit och tränat lite styrka och väntar på att min hurtige Natalie ska komma hit igen. Vi ska gosa ner oss framför filmen snabba cash. Tvåan kommer ju snart på bio så bäst att fräscha upp minnet lite, dock är ju böckerna mycket bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0