Schema höstterminen

Onödigaste dagen på länge. "Skoldagen" bestod av en kvart. Fick mitt nya schema som jag inte direkt ska klaga på kanske eftersom det va bättre en förra årets. Så himla glad över att slippa SO lektionerna nu iaf! Det värsta är väl att man går till tjugo i 4 varje fredag & bästa är väl att jag har sovmorgon till 12 varannan torsdag då vi bara har halvklass! Synd bara att man istället kunde sluta tidigare men får väl va glad för lite sovmorgon åtminstone. Har ju också två individuella val, både spanska & privatjuridik. Bara att köra på!
Nu ska jag iväg till Actic & sedan ska jag hem för att plugga lite kanske eller bara slappa. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0