You get what you give, so give good.

Morgonen bjöd på några soltimmar så jag och Malin passade såklart på att sola en stund. Molnen kom runt 12 och efter att ha spenderat lite tid med grannens kattungar och filmen som vi inte han se klart igår så blev vi lite uttråkade. Bestämde oss för att dra ut i blåbärsskogen! Så vi tog stövlarna i hinken och vandrade ut till piperkärr. Lagom framme så kom mamma och gjorde oss sällskap. Plockade tillsammans ihop nästan 10 liter och åkte stolta därifrån. Har även hunnit med att hälsa på mormor som bjöd på smörgåstårta, storhandlat med mamma, sagt hejdå till Josefina som lämnar viken för Stockholm och gått en sen pw med mallan. Nu är jag hemma i sängen där jag hör hemma och morgondagen bjuder troligtvis på sol, och om inte det så har jag massor av annat som måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0