12 februari

haft en trevlig kväll hos mormor. synd bara att turen i kortspel inte var lika lyckat för mig & mormor. nästa gång så!
fick mig också en promenad som var himla härligt. nu har jag gjort mig i ordning för kvällen och ska snart göra mamma & anna sällskap i soffan framför wallander! dom har även köpt hem choklad som vi ska mumsa på.
·
och packat har jag också börjat med idag! eller... jag har slängt ut halva garderoben och provat mina sommarkläder, det visade sig visst att jag ville ha med allting?! fast känns kanske lite onödigt att ta med sig kläder för 20 dagar när man ska va där i en vecka? då är problemet bara vad som måste lämnas hemma... kommer sluta med att jag bara slänger ner så mycket jag får ner i väskan på onsdag kväll precis innan vi ska åka, eh låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0