lights will guide you home

premiärcyklat idag! kändes himla skönt och nu kommer jag förhoppningsvis komma i tid till skolan utan stress. skoldagen däremot var inte lika rolig. men när jag slutade så drog jag till actic direkt och tog ett snabbt styrkepass. sedan fort hem för att duscha av mig och äta innan jag tog mig en promenad till mejeriet.
nu kom jag nyss hem igen. både irini och elin kom förbi men kan inte påstå att jag va bra sällskap, blev mycket att göra och eftersom att jag äger på att baka så fick jag baka två härliga kakor! fick mig också ett extra styrkepass när jag fick gå och handla 100 kg frukt typ.. kändes som mina armar blivigt en meter längre.
lisas bilder håller nu på att laddas över till datan, men de måste varit en hel del eftersom det tar sin tid. spännande!
bilderna från egypten kommer senare, ska nog kolla dem med lisa innan dom läggs upp i mängder iaf, men håll utkik



Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckliga hora, du behöver inte visa upp tuttarna för ingen vill ha dig ändå.

2012-03-05 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0