Mejeriet

spenderade som sagt kvällen på mejeriet. var inget större drag om man säger så, rätt dött faktiskt. men var faktiskt också med i en pingis turnering eftersom de var så få anmälda. vann dock inte en ända match men nöjd över min insatts! nej men det var en skön kväll ändå, kom lite grabbar mot slutet som jag snackade med lite också innan jag drog mig vidare för att kolla in nattinne. hann väl se någon match innan det var slut. men träffade några trevliga figurer där så de var det värt. fast promenaden hem i kylan var inge vidare.
nu är jag hemma i min sköna och varma säng, väntar på att vampire diaries ska laddas klart så jag kan avsluta min kväll med det.
hoppas alla haft en bra början på sin helg!
lite godsaker på mejeriet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0