Even the good can be a curse

dagen blev rätt hyfsad ändån och drog till stan med malin efter skolan, kollade runt lite och möte sedan mamma på intersport. chekade nya springskor & träningsbyxor men blir att avvakta lite för att höra en annans åsikt. måste ha ett par skor som verkligen passar!
humöret gick bara utför och allt blev bara pannkaka kändes det som. fick iallafall med mig en hdmi-sladd hem.
åt lite när jag kom hem och drog sedan och tränade. lyckades träna bort mitt humör. nu är det som vanligt igen och jag har också hunnit med en dusch. plugget väntar eftersom jag har förhör på ekonomi i morgon, men tror det räcker med att läsa igenom det lite fort bara.
sovgott allesammans så hörs vi i morgon!
fick med mig omega-3 tabletter hem ifrån staden. får satans ont i vaderna när jag springer så ska se om detta hjälper. kan ju annars vara skorna det är fel på, så hoppas att de mamma förhoppningsvis köper mig i morgon blir bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0