8 Juli

Tråkigt väder idag. Kan inte begripa att det ens kan regna såhär mycket. Vart är sommarvärmen?! Har spenderat allt för lite tid vid vattnet med mina vänner iår. Men jag hoppas värkligen att det kommer, känns som jag bleks för varje minut som går med denna molniga himmel! 
Iallafall så spenderades kvällen hos Jakob igår, trevligt folk och roligheter. Blev blandannat kvällsbad som känns idag. Fick nämligen med lite hjälp dra mig upp varenda gång som jag skulle upp från vattnet. Resultatet blev väldigt många skrapsår på mina knän & ben. Men skulle faktiskt vara förvånad ifall jag någon gång lyckades komma hem utan en skråma! 
Idag har jag inte gjort så mycket, började med att sova ut till 11 och sedan har jag ätit frulle, frächat upp mig lite, degat, målat & ätit igen. Nu är Mallan påväg hit och vi ska väl inte göra något speciellt. Ha en skön söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0