Brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken

Kom hem för någon timma sedan tror jag och har legat i badetkaret tills nu. Va nära på att somna ett par gånger och gud så skönt det var! Tog nämligen ett par nattdopp och kände mig inte allt för fräsch när jag kom hem. Var faktiskt trevligt med ett dopp även om det inte blev som planerat. Jag & Malin ville nämligen bada och besöka fontänen, men den släcktes lagom som vi skulle hoppa i. Blev trotts allt ett bad med ett härligt gäng ändå!
Innan dess var jag även hos pappa en sväng. Drack kaffe och åt en skål med smultron & mjölk. Satt helt rätt! Blev även lite bakning hos Mallan sedan i väntan på att solen skulle gå ner. 
Nu känner jag att det är hög tid att gå och lägga sig. Få sig sin sömn så man orkar upp i morgon. Frågan är bara om jag tar mig en liten sovmorgon, ska ju ändå regna tror jag så lika bra kanske. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0