22 juni

Gårdagen var härlig. Ännu en dag på löga tillsammans med fina människor! Blev lite rastlös imellanåt och det brände lite på kroppen. Tackar för solkräm med skydd 30! Spelade pyttelite volleyboll, badade, sov en stund i solen och lite såntdär. Plockade även lite blommor med Irini på hemvägen till våra kransar som mamma ska göra idag!
Kvällen spenderades hemma, fixade en tårta tills idag och plockade iordning lite. Senare kom också Gustav och Levi och vi såg en film tillsammans efter en lång stund av tekniska problem. De drog hemåt runt 2 och trotts det så var jag uppe redan vid 8 i morse! Gav mig ut på ännu en blomjakt med Anna och hade sedan en underbar frukost på altanen. Nu har jag hunnit fixa lite mat & en midsommarstång tillsammans med Irini som också är här. Ska bara upp och sätta på mig en fin midsommarklänning och sedan blir det lunch med ett trevligt sällskap hos grannen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0