NATALIE ÄR HEMMA!

Godmorgon på er. Vädret blir bara värre och värre, verkar bli en veckas regn att se fram emot. Jag har åtminstone legat i solen en liten stund nu tills molnen tog över helt. För tillfället är jag trotts det väldigt glad. Natalie är hemma i viken igen vilket jag längtat efter i en vecka. Påväg hitåt nu och jag ska allt krama om henne något så fruktansvärt! Ska alltså spendera min dag med henne och förmodligen också lite andra trevliga tjejer som saknat henne. 
 
Annars så har min midsommarhelg varit helt okej. Träffat fina människor och ätit god mat och massor med tårta! Kvällen igår spenderades hos Elin med lite flickor & pojkar. Vi grillade och lyckades med det himla bra. Åt tårta som också vart lyckade och sedan myste vi tjejor ner oss i soffan och snackade lite när boysen dragit. Cyklade dock hem rätt tidigt för jag var så trött och hade tänkt sova ut idag, men nejdå vaknade som vanligt tidigt och kunde inte somna om. Är redan skittrött.
 
NU PLINGA DET PÅ DÖRREN, NATALIIIIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0