Stunderna vid havet är det bästa, om bara vädret tillåter

Kom nu nyss hem och har landat i sängen. Man blir himla trött av att ligga i solen hela dagen! Men kan inte klaga på dagen så jag och Lisa hade det himla mysigt. Drog oss till korpa och solade på en fin liten ö. Vi stod ut i en timma och sedan tyckte vi det blåste lite för mycket. Cyklade hem till min altan istället som är ett säkert kort på lä-fronten!
Lisa drog hemåt strax innan 4 för att hon skulle vara duktig och jobba lite. Jag blev kvar med familjen då vi åt middag innan vi åkte till mormor, fick också några ärenden gjorda på vägenen dit. Inte nog med det så sprang/joggade jag och Anna sedan hela vägen hem. Kan säga att det va ett par dagar sedan sist & att mitt knä fortfarande strular. Smärtan kommer efter träningen och vet inte riktigt varför, men är nog bäst att kolla upp så fort som möjligt. 
Hur eller hur så avslutades kvällen hemma hos Samer. Vi snackade mest och såg en knäpp serie, men till slut började jag gäspa så dant och det var väl ett tecken på att det var dags att cykla hemåt. Nu ska jag sova och i morgon väntas en dag på Löga med förhoppningsvis strålande sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0