21 mars

Skoldagen bestod av 2,5 timmars fysik på morgonen och sedan matte efter lunchen. 3,5 timmars av Gunnars lektioner är inte helt fel! Hade också svenska och samhällskunskap som avslutning. Fick reda på att NP i svenska blir att tala om relationer i 4 min, lite mindre kul men ska nog gå.
Nog prat om skolan.. drog därefter hem för att äta innan träningen. Hade förväntat mig att orka desto mer men fick istället håll, gick iallafall därifrån med några kilometer gjorda!
Mötet på mejeriet om sälenresan började vid 7 och pågick inte så länge. Kändes lite onödigt eftersom man redan i princip hört va dom informerade om men fick iaf den sista betalningen gjord, skidhyran. Bara en vecka kvar nu! Snacka om taggad?! 

Sedan jag kom hem så har mamma förhört mig lite och känns som att jag kan de mesta nu, så ska försöka sätta morgondagens biologi prov lika skapligt som de andra. Och sedan i morgon ska jag också iväg och klippa mig efter skolan. Ska bli intressant och se hur mycket som måste tas, men hoppas på de bästa eftersom det inte växer så snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0