chocolate

Inte varit så chokladsugen på år, nu har jag iaf dämpat det lite och fått lite plugg gjort. Känner att jag trotts det måste plugga ihjäl mig i morgon och på onsdag, lite mindre kul kanske ?
Annars har jag spenderat min dag med hemskt väder framför allt. Cyklade till skolan lagom i snöstormen och det tog sin tid! Sedan på vägen till mejeriet valde jag att gå, och höll på att blåsa bort. Men kom iaf fram och spendera några timmar med jobb där som inte var allt för jobbigt eller tråkigt för den delen. Har också varit lika duktig som varje måndag och hunnit köra mitt styrkepass på Actic!
Nu ska jag jobba liiiiite till och sedan krypa ner i min sköna säng. Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0