let's do something new

Sitter och försöker plugga lite spanska inför provet i morgon, men det går väl sådär. Glömde ena boken i skolan också som gör allt snäppet svårare. Har faktiskt fått in det mesta utav de olika objekten nu, men vad alla verb och ord betyder har jag inte lärt mig på snart 5 år så varför skulle dom fastna nu? Ger väl upp efter att jag gått igenom allt en sista gång och sedan ska jag också läsa lite biologi hade jag tänkt mig innan jag lägger mig och ser något avsnitt how i met your mother.
Gud vad duktig jag känner mig idag. Var även på Actic efter skolan och körde styrka med samer, och efter det sprang jag också några kilometer.
Även internationella kvinnodagen idag som kanske ska uppmärkas lite extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0