någon gång tackar vi för detta, men inte idag

Började dagen med att försova mig så jag fick slänga i mig frukosten och kom ändå lite försent till skolan. Onsdagar är alltid lika fullproppat med 5 långa lektioner, varav 2 i SO, bedrövligt!
Åkte iaf direkt hem efter skolan och åt god mat tillsammans med min lilla familj. Därefter drog jag mig vidare till Natalies crib. Blev att plugga lite matte som bestod av vektorer. När det mörknade så begav vi oss mot VO och sprang 5 km, eller 2,5 x 2 eftersom vi allt behövde ljuset! blev lite mörkt på vissa ställen, men härligt vare efteråt!
nu ligger jag nerbäddad efter en dusch, skulle hjälpa anna sätta upp en hylla eftersom jag är mannen i mitt hus, men är för trött. Så ska nog somna snart och vakna i tid i morgon, ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0