nobels testamente

kvällen spenderades i biosalongen med natalie och malin till filmen nobels testamente. Den var faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och helt klart sevärd. därefter drog jag och natalie vidare och träffade annat folk, och hamnade till sist på corner med en del av favobrudarna. både tiden där och speciellt cykelturen hem var otrolig, var nog himla övertrött eller så är vissa för härliga ibland! garvade åt både det ena och det andra, allt ifrån slappa pommes till allibabba .. 
landade iaf fint i sängen runt tolvslaget och har bara legat och kollat på serie tills nu, som kanske var lite väl länge med tanke på att jag nog ska upp skapligt och springa med natalie imorgon om vädret fortsätter vara lika underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0