21 maj

Min data vill som vanligt inte arbeta med mig så får ta det lite snabbt här över mobilen. Ligger redan nerbäddad och redo att sova. Imorgon är det nationella i matte hela dagen och jag måste vara på topp. Om det är någonting jag måste lyckas med så är det just det! Har försökt att förbereda mig lite idag men känner att jag kan de som jag kollat igenom så det är väl helt enkelt att bara göra så gott man kan och hoppas på det bästa!
Dagen har i stort sett bestått av en inte allt för jobbig skoldag med spanska nationella i muntligt som gick helt okej, ett styrkepass på A tog efter det och sedan hem för en god middag med familjen. Skulle sedan plugga hos Natalie men vi kom på att vi inte hade så mycket utav det så vi tog oss en promenad i kvällssolen istället. Himla trevligt som alla stunder tillsammans med min sne-näsade vän!
Godnatt på er, hoppas ni haft en bra måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0