den sekunden jag tittade bort, det är den jag kommer att minnas för gott

Skoldagen bestod av muntliga nationella i engelska, tre timmars matrast och biologiprov. Satt i bibblan och "läste på inför provet" med några från klassen under nästan hela rasten, men kan väl erkänna att vi snackade om annat mest. Kändes ändån som att provet gick rätt hyfsat och traskade hemåt nöjd.
Här hemma har jag dränkt mig i mitt historiaarbete om konflikten som tydligen ska vara klart i morgon, vilket jag inte är. Att försöka få ihop allting till en redovisning på 10 minuter max plus få fram en någelunda bra egen uppfattning och åsikt om allt detdär är ju bedrövligt. Ansåg tillslut att jag inte kunde göra mer idag och tog mig en härlig tacosmiddag med familjen.
Har sedan avslutat kvällen med en springtur på Actic tillsammans med Anna, och sedan bara duschat och pysslat här hemma lite med sånt som behövs. Nu väntar sängen och imorgon är det yttligare en kort dag med endast två lektioner! Börjar gilla detta nu, varför kan inte skolan alltid vara såhär chill?


Ser att mina senaste inlägg inte är de roligaste och utan bilder som livar upp det. Hittade iallafall en bild från Egypten som får mig att längta tillbaka. Saknar också solen något enormt, såhär kallt och grått när det är juni imorgon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0