En dag i min smak

Kom hem från en springtur på VO för en stund sedan, eller har hunnit tagit mig en dusch och sitter nu i köket och gör Anna sällskap medans hon bakar. Ser underbart gott ut och skulle gärna vilja smaka, men får vänta lite till!
Anna var även med mig på VO, vi sprang dock inte tillsammans men jag körde iallafall 2,5an x3 och det gick väl lite sådär, fast blir bättre. Är så otroligt skönt efteråt och känns som man skulle kunna springa i en evighet!
Min dag har alltså varit himla underbar, och picknicken med Tess gick prima! Vi hade en himla trevlig stund och fick oss även lite färg på kroppen när vi låg där på filten. Blev faktiskt otroligt varmt och man känner verkligen att sommaren dundrar fram så här ska man inte klaga, bara klä sig efter väder heltenkelt! Det påminner mig om att jag ska ta och rensa min garderob lite och se vad som behöver inskaffas, men väntar nog på en regnig eller åtminstone molnig dag ;)
Drog omkring i något svalt och skönt idag. Röda shorts, vitt linne & bikini från h&m och jeansjacka från only.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0