I can't think of a better way to waste my time then try

Här var det bra uppdatering märker jag! Har ingen bättre anledning än att det varit lite mycket och mitt humör inte var på toppen ett tag. Har varit allmänt tjurig på sista tiden men ska försöka ändra på det, börjar med att ta denna lördagen med att bara slappa och koppla av. Känner att det verkligen behövs.

I torsdags spenderades dagen på kolmården som sagt. Vi fick kolla på djur som tigrar, fåglar och delfinföreställningen. Minns hur delfintokig jag var som liten och vet inte hur många gånger jag varit där, men dom är ju så vackra! Huvudsakligen så studerade vi apor, och det var anledningen till att vi ens åkte dit. Jag studerade en schimpans i en timma och det var faktiskt inte så intressant. Åtminstone inte när de fick mat och sedan satt och käkade i 30 min. Annars så kan jag inte klaga på resan! 

I går var det fredag och i skolan hade vi Nationella i spanska. Jag har sagt att det inte gått bra i något ämne märker jag men det här tog priset. Jag fattade inte alls mycket och det stod helt still i huvudet på mig, men jag gjorde mitt bästa och hoppas det räcker.
Därefter så han jag träna ett pass på Actic då jag sprang några kilometer innan jag hoppade in i duschen och började fixa mig inför kvällen. Alex fyllde år så jag firade honom hos han med lite härligt folk. Kan inte klaga på kvällen och hade det faktiskt trevligt! 

Det var väl det främsta som hänt på sistone och nu ska jag dra mig till Actic för att köra styrketräning lite snabbt. När jag väl är hemma igen sedan så ska jag inte lämna huset på hela kvällen. Ha en trevlig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0