Nollan

Sommarväder idag, och det firades med barbent! Lite synd bara att man var tvungen att spendera dagen i skolan ända till 4. Imorgon därimot har jag bara en lektion som ska bli himla skönt.
Idag har jag iaf varit duktig här hemma, jobbat lite med min historia uppgift och lagat maten. Blev en ny variant soppa som faktiskt var himla god fast att den inte såg så värst ut, enkel och bra iallafall! Runt 7 var jag nere på bryggaren och kollade på dansuppvisning. Var inte direkt beredd på att den skulle vara nästan två timmar lång, men den var ändå rätt bra med många duktiga dansare och lite roligare inslag ibland också som jag gillar.
Nu ska jag sova och stiga upp till endast en engelska lektion i morgon, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

det var pensionärerna du gilla, ller hur?!? ;)

2012-05-24 @ 08:04:07
URL: http://ene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0