There is your type

Dagarna rullar på som vanligt. Efter skolan så kom Natalie hem till mig för lite plugg, blev kanske mest snack men fick lite gjort iallafall! Vi bjöds sedan på en god måltid från Anna innan jag skulle dra mig, fick ett träningspass gjort och det var några dagar sedan jag sprang nu så det var himla skönt. Kan ju tillägga att jag, Johanna och Elin måste sett snygga ut där på springbanden. Och trotts att jag inte hade någon musik(telefon på lagning) så gick det grymt bra!
Nu har jag plockat lite i rummet mitt, duschat, pluggat det sista och förberett för morgondagen. Drar nämligen till Kolmården med klassen och 3 till klasser från gymnasiet. Vi ska studera apor och lite sånt. Så jag har faktiskt packat min väska, även att den är rätt tom så är det endel nödvändigt som måste med. Nu måste jag sova, klockan ringer 6 i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0