Slappdag

Dagens spanska var inställt och betydde att skolan redan slutade klockan 11 för min del. Jag åkte hem för att äta en god lunch och pluggade lite efter det innan jag sedan drog mig till Actic för att möta Lisa. Sprang några kilometer innan vi gick in i simhallen för att ta oss några längder. Kände mig dock lite som en slö tant där efter Lisa som flög fram i vattnet, men skönt var det iallafall!
Efter det har jag bara varit här hemma, målat naglarna och ätit middag. Ikväll ska jag nog bara vara hemma med min familj, kolla tv och ha det sådär dunderbra.



Blev en minimal fransk manikyr, lite sådär småfult eftersom mina naglar inte är dom längsta. Märkte också att jag måste inskaffa mig ett nytt vitt nagellack. Hoppas på att det håller under morgondagen annars får jag väl dra på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0