15 november

Redan torsdag och vilket som betyder sovmorgon denna vecka. Börjar om en timma och ska bara äta lite lunch innan jag drar mig långsammt mot skolan. Denna morgon skulle jag dragit och tränat på Actic, men jag måste sovit på något konstigt sätt inatt för när jag vakna spände det i vaden. Gick en promenad med mamma i det härliga vädret istället och fick en dos D-vitamin! 
Annars hälsade jag på min mormor igår och simmade lite i simhallen med mamma. I tisdags fick jag även tillbaka en inlämningsuppgift och ett prov som jag kammade hem varsitt A på. Förgyllde dagen lite och nu är de bara att plugga in fysiken till nästa vecka. 
Idag är jag då varken sugen på plugg eller träning, men känns inte som att det händer ett dugg i denna vik. Får väl se vad jag hittar på. Har faktiskt bara en lektion i skolan idag för efter det ska jag besöka en rättegång med privatjuridiken, ska bli intressant. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0