At first sight I felt the energy of sun rays

Var nyss ute på en liten springtur i det härliga vädret! Bäst att passa på så länge som man kan. Vädret håller ju på och växlar en hel del, igår va det nollgradigt och idag flera plusgrader. Var iallafall otroligt skönt att komma ut en stund.
Förövrigt så har jag lite bråttom just nu men tänkte bara titta in. Ska fixa till mig lite snabbt och sedan dra mig mot staden med Natalie. Vi måste hitta en liten present till en fin tjeja som vi ska till ikväll. Annars så tror jag faktiskt att jag också ska hinna med att träffa lite systrar idag också innan kvällen. Rebecca från malmö är nämligen i viken så blir nog en fika eller något en stund senare. Ha en trevlig lördag, och ut i höstvädret vettja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0