Breaking down

Ska dra mig till staden nu, möta upp Irini och se en föreställning på bryggaren som några av mina härliga brudar är med och deltar i! Hoppas bara att det finns biljetter kvar eftersom både jag och Irini inte köpt innan.
 
Annars så är det ju helg igen. Igår var jag på bio med Anna. Kollade såklart Breaking Down part 2. Tyckte faktiskt den var himla bra, lite långsam men eftersom det är just twiligt så var det helt okej! 
Efter det så mötte jag upp Ella & Irini, vi drog till Alex där det var lite folk och alla drog sedan vidare. Träffade somsagt fint folk och kvällen blev lugn för min del. Strax efter två rullade jag hemmåt på cykeln och sov rätt fint efter det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0