Overcome fear, behold wonder.

Min söndag har bestått av plugg, umgåtts med familjen och träning. Bakade en paj under dagen för att sedan åka till mormor & morfar för att umgås lite. Spela kort och allt sånt. Har också pluggat (kanske lite för lite dock) på matten som det är prov i på onsdag, är åtminstone klar med allt som ska vara klart nu.
Igår hade jag dock en väldigt skön dag hos Irini, just like old times, och kollade på tre suvärena filmer. Även Lisa kom och det vart en hel del snack också kan jag lova. Men det bästa var nog ändå alla gammla minnen som jag hitta på Irinis data... gud så knäppa, allt från bilder till videos!
Söndagspassen på träningsverket är ju också gjorda idag och det blev en allt för lång och blöt promenad hem, slutade med en lång och varm dusch. Nu ska jag ta en noni innan jag lägger mig och får min sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0