Someday baby we'll be old

Seg och trött idag trotts att jag för första gången på ett par nätter faktiskt sov som en stock. Hade dock en konstig dröm även inatt men idag så störde den inte min sömn lika mycket som andra nätter. Fattar inte varför jag sovit så dåligt på sistone och drömt om att jag varit allt från jagad, förlamad och kidnappad? Något kan ju kanske inte stå rätt till men verkar ju bli bättre så det är ju bara till att gå och lägga sig skapligt inatt med för att orka med skolan på måndag! 
Annars har min helg varit lugn och skön. Har spenderat båda mina kvällar hos Natalie och lagat mat. I fredags lagade vi tacopaj tillsammans med Ebba med och hade det trevligt. Och igår så va vi en hel bunt brudar och lagade pizza som sagt. Spelade även spel och snackade om lite allt möjligt. Somnade sedan nästan i Natalies fotölj så drog mig hemåt till sängen istället. 
så det blir inga bilder från igår och på våran underbara pizza eftersom min data till är efterbliven och vill ALDRIG som jag, ursäkta men just nu är jag hur trött på denna som helst och vill snart kasta in den i väggen. Tar hundra år att fixa något på denna skrothögen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0