Visa mig vägen, kommer du ihåg den?

Hela helgen är nu över och jag ska snart krypa ner i sängen. Kommer somna snabbt ikväll åtminstone, det är en sak som är säker. Hoppas på att jag vaknar och mår en aning bättre i morgon, då denna dag varit ganska bedrövlig på den fronten. Kroppen kan inte riktigt bästemma sig om den kan eller inte kan känns det som, vi får väl se hur jag känner mig när jag vaknar imorgon. 
Annars har jag haft en trevlig och lugn helg med nattbesök av både josefina och sedan victor, sett några filmer och ätit gott. Vill dock inte tänka på den biten just nu men annars kan jag inte klaga på någonting! Tackar för helgen och längtar tills de fem skoldagarna är över igen så man har en ny helg framför sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0