11 April

Tog en härlig promenad med mamma efter middagen förut istället för att låsa in mig på Actic nu när vädret tillåter. Dax att börja dra igång med uteträningen och dra några rundor i veckan istället för inneträningen. Blir en helt annan känsla!
Förövrigt så saknar jag min syster. Hon åkte i lördags och ska vara borta på prao i Stockholm i en månad. Blir lite ensamt här hemma och inte riktigt samma grej utan henne. Såklart så är jag ju även glad för hennes skull som får möjligheten att åka iväg en längre tid! Har nog aldrig varit ifrån viken så länge i ett sträck, vad sorgligt det låter, men sant. Kommer dock och hälsar på henne nästa helg. Ska bli kul! 
Hon tog ju även körkort för exakt en vecka sedan, så himla duktig att hon hann innan hon skulle iväg. Ser fram emot en roadtripp när hon kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0