Det går framåt och står inte still

Dagen började inte som den bästa men eftersom jag sedan fick sluta en hel lektion tidigare nu på eftermiddagen så gick humöret upp ganska så snabbt! Har spenderat någon timma med att övningsköra och idag gick det faktiskt bra, betydligt bättre än igår. Ska försöka köra ofta nu så jag verkligen kommer igång på riktigt. 
Slängde nyss in en kyckling i ugnen och väntar på att mamma ska komma hem igen. Igår såg tallriken ut som på bilden över, pasta med lite champinjonsås & andra gottigheter. Alltid kul att dra ihop något spontant och känna något nytt. 
Nu ska jag läsa lite i väntan på maten och senare ikväll blir det också ett träningspass skulle jag tro! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0