Just one more thing to love

Hade en trevlig stund på staden med Natalie och fyndade en mascara. Annars så är det rätt jobbigt med så mycket folk i våra trånga affärer här i stan. Avslutade kvällen med årets första glass i hamnen då Levi även gjorde oss sällskap. Nu ska jag läsa igenom lite inför min redovisning i morgon innan jag somnar.
Min nya absolut favorit jacka! Fick den av min snälla mamma i Stockholm och kan bara säga direkt att jag älskar den, hittar inte ett enda fel. Är enormt skön och hur fin som helst, precis det som jag letade efter. Sattsade på en jacka i äkta skinn eftersom de annars är så plastiga och blir så fula och trasiga. Är Marie Serneholts modell och finns att hitta lite överallt skulle jag tro! Även nya byxor från Zara, gillar mönster japp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0