Det blir bättre för varje dag som går

Precis gosat ner mig i soffan tillsammans med mamma & syster, vi ska kolla på filmen life of pi. Idag har jag varit betydligt piggare igen. Eller var frisk redan igår kväll kan man väl nästan säga eftersom jag kunde ta mig till min ensamna mormor och pigga upp henne med lite sällskap.
Idag har jag tagit en långpromenad med min lilla mini-familj till mammas kompis för att äta lite gott och en lång pratstund. Därefter har jag också nyss piggat upp mig med lite spinning, hur skönt som helst.
Nu är det bäst jag fokuserar på filmen, imorgon blir det en betydligt fartfullare kväll med 18-års fest på schemat, ska bli himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0