Vilken härlig dag!

Solen skiner och känner att denna dagen är lite av ett smakprov på vad som sakta smyger framåt. Pratar såklart om våren och den är mer än välkommen för min del. Denna dag kunde alltså inte bli bättre, har sovmorgon till 12 och har hunnit med ett träningspass på Actic och städat mitt rum för kvällens besök. Nu ska jag ner i köket och äta lite lunch med mamma innan jag promenerar till skolan i det härliga vädret. Ser verkligen fram imot varmare tider och en brunare nyans i ansiktet med ett par fräknar på kinderna, ja när fräknarna inte är där så saknar jag dom men när dom väl kommer så kan jag inte riktigt gilla dom heller, man vill helt enkelt bara ha det man inte har va?
Hur som helst så har jag bara två ynka lektioner idag och slutar redan strax över två igen. Därefter ska jag hjälpa min kära mormor med att städa och sedan får vi gäster ikväll. Pricken över i:et är ju också att helgen börjar i morgon. ha en härlig torsdag!
Och ja, jag ska bli bättre på att uppdatera, för lite kul är det ju ibland. Hoppas att våren ger mycket roligheter som jag kan dela med mig av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0