Weekend

 
Helgen var helt okej för min del. Fredagen spenderades med Natalie, bjöds på kycklingtacos hos familjen Rooth och det var en himla god middag. Efter lite morotskaka senare hemma hos mig så drog vi oss till Malin och träffade fler brudar som vi spenderade resten av kvällen med.
Under Lördagen så träffade jag Malin en stund på dagen för att gå till Mejeriet och lyssna lite inför sälenresan. Efter middagen hemma senare på kvällen så drog jag mig till Therese för att spendera kvällen i hennes bastu. Hade en himla mysig kväll där som var allt för länge sedan sist!
Under söndagen så hälsade jag på min pappa före det vanliga spinningpasset på söndagskvällen, lagade världens godaste raggmunk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0