29 januari

Skön morgon som varit helt i min smak - inte ett dugg stressig alltså. Även glad att jag inte vaknade upp med så mycket träningsverk som jag trodde jag skulle ha. Körde nämligen ett kvällspass ketterbells i går och trodde det skulle kännas lika mycket som förra gången, kunde knappt gå. Men tur är väl det. Ska ha två styrkepass idag, först med Ajlana på actic på idrotten och sedan på atlet under biologilabben eftersom vi börjat prata om musklerna. Men då kanske man inte kör så seriöst precis.
Önskar väl alla en bra dag då innan jag nu börjar dra mig mot skolan. Bjuder också på en söt bild på mig och Marwa, alltid lika taggade på individuellavalen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0