En morgonmänniska

Har haft de allra sjukaste drömmarna de fyra senaste nätterna. Så verkliga och alla så olika, nästan lite läskiga.
Jag har inga problem med att vakna tidigt om mornarna. Ligger hellre och drar mig lite extra i sängen till en kopp kaffe än att stressa sönder bara för att få sova några extra minuter.
Ska nu bara fixa det sista efter min stadiga frukost och sedan -sakta men säkert- börja gå mot skolan. Vaknade av att termometern stod på -15 grader så hoppar inte så högt i dag när det gäller vädret. Dock så har jag endast fyra lektioner och slutar inte allt för sent. Ska hälsa på Mormor efter skolan och sedan på spinning vid klockan 18.30, låter som en bra onsdag i mina öron!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa Helgersson

ååh vilken fin mugg!

Svar: påminner lite om egypten ju ;) vi får ta ett häng snart tycker jag!
emmydahlqvist.blogg.se

2013-01-26 @ 23:19:43
URL: http://lisahelgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0