Gjort det jag vill med dig nu, snön, du kan försvinna nu!

Har åkt pulka idag för första gången denna vinter! Gjorde en liten gullig tjej sällskap och åkte ett par gånger, sådär barnsligt kul faktiskt!
Annars har jag inte gjort något speciellt förutom att sprungit ett par kilometer på actic och umgåtts lite med min mamma. Imorgon blir det inte heller något speciellt förutom lite core/step på träningsverket hade jag tänkt. Träna blir det jag gör av tiden när jag inte har något att göra tydligen.. Måste hitta något/någon att spendera min tid med känner jag, känner mig helt isolerad under vintern. Snälla snö gå bort.
Har ju dock massa bilder från Sri Lanka att fixa! De kommer snart upp hade jag tänkt mig, halvvägs igenom dem, duuktigt.


Kommentarer
Postat av: Mallan

vi får ta och träna något pass på träningsvärket igen :)! har ett engångskort, bodypump skulle va kul och testa på om du har lust ngn dag!
Mig bör du aldrig tveka på att fråga om att ses iaf!

2013-01-16 @ 21:11:18
URL: http://maaaliihn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0