Tar det lite lungt

Så skönt att redan ha slutat skolan för dagen. Slutade redan kvart i två och det förhöjer humöret idag. Med min extra lediga tid ska jag bara slappa och se lite how i met your mother. Blir väl att laga något gott tills mamma kommer hem och sedan plugga senare ikväll. Dagens träningspass har jag redan hunnit med under skolidrotten då det var actic som gällde. Funderar dock på att ta en sväng bort till trafiskolan sedan med mamma för att skriva in mig så jag kan börja titta lite i böckerna, är ju så fint väder idag så skulle ju inte va helt fel att komma ut lite, dock så kanske solen hinner försvinna innan jag ens hunnit resa mig från soffan.
Men nej nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av mitt te. Ska även lägga upp ett första inlägg om Sri lanka senare hade jag tänkt mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0