When you feel my heat, Look into my eyes, It’s where my demons hide.

Länge sedan jag hörde av mig här och ska inte skylla på att jag inte haft tid, för då ljuger jag. Utan jag har bara inte haft något bra att komma med. Har tagit det lugnt hela veckan, inklusive helgen. Haft det skönt för mig själv, tränat, promenerat med syster, myst framför tven med familjen och min lilla granne, ätit hos pappa och pluggat med natalie. Helgen avslutades på Träningsvärk1 med Emma, Anna & sedan också Natalie. Lika skönt som varje söndag. Har dessutom förlängt mitt Actickort så jag även får gå till träningsvärket hur mycket jag vill, himla fint.
Ligger just nu och kollar på how i met your mother, måste hitta en ny serie eftersom denna snart är slut. Laddar även upp inför en ny skolvecka med ett nytt schema då vårterminen börjar. Längtar till våren något fruktansvärt. Kunna gå ut i en tunn jacka utan att frysa och se lite färger igen.
Annars så ser jag fram emot helgen, då jag förhoppningsvis ska hälsa på Josefina i stockholm som jag inte träffat sedan sommaren! Inte hundra procent säkert än men håller tummarna så hårt som det bara går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0