Jag är tillbaka!

Oj, det var länge sedan sist märker jag. Har helt enkelt inte haft något sug efter att skriva något här men nu tänkte jag kanske dra igång igen. Nu när sommaren äntligen är här på riktigt så tänkte jag att jag kanske kunde bli lite bättre på att använda min systemkamera och få lite intressantare inlägg. 
Min pappa har tjatat på mig över att jag inte skrivit något här på länge. Antar att han tycker det är kul att läsa om mitt så händelserika liv ... Nej men nu på senare tid har jag haft ett par härliga häng, solat, badat, jobbat, umgåts med både familjen och vänner. Jag och mina vänner har hunnit varit i söderköping på smultronstället och även grillat och njutit av sommarkvällarna tillsammans med finna människor och vill alltid att livet ska se ut precis såhär.
Skickade in sista arbetet i lördags så man kan väl i princip säga att jag har sommarlov nu! Trotts detta så måste jag gå till skolan i morgon, känns grymt kul.
tre dagar kvar och sedan är det LOV på riktigt, arton dagar kvar till Bråvalla och knappt två månader tills jag är myndig. Känns skönt just nu!
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med min mamma & syster. Kolla på en film som går på tven och kanske äta något gott. Har ingenting att tänka på denna söndag och känslan över att det är måndag i morgon bryr jag mig inte om ett dugg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0