Det bara rullar på

Tog cykeln till träningsvärk1 förut för första gången i år. Lite smålarvigt så gick jag dock över varenda isfläck jag passerade, annars så gick det ju bra. Gillar annars att gå men är ju bra när man har lite ont om tid!
 
Har varit en långtråkig men bra dag idag. Fick tillbaka fysikprovet där det gick så bra som det bara kunde gå på, så jag är jätte nöjd! Så gick vi igenom lite tills provet på onsdag och det visar sig ju inte vara något att plugga på, så jag kan njuta av annat på min studiedag i morgon! Har planerat in en liten tripp till staden med min familj!
Nu ska jag gå och avnjuta ett par långa timmars sömn och sedan spendera varje minut av studiedagen på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0