Ingen passande rubrik

Sitter och äter ett rejält kvällsmål med te efter ett halvlyckat kettlebellspass. Känner att en liten förkylning smyger sig på mig, så i morgon tar jag en vilodag för att också ta tag i allt plugg som jag har. Har spanskaprov på måndag och denna gång har jag bästemmt mig för att försöka iallafall!
Ikväll ska jag ner till mejeriet och träffa Irini & Johanna för att kolla på när Elin och andra brudar dansar. Så skulle också malcom komma dit, lilla rapparen från talang. Kollade inte direkt på talang men kanske är något bra. Får se hur länge jag orkar stanna.
Mamma och jag njöt av en god middag förut, spenatfylld raviolipasta med laxsås som också hade spenat. Improvicerade lite men det blev kanongott kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0