Mello-mys med Natalie

Haft en trevlig lördag? Jag började min med att spendera lite tid på min mammas jobb för en ergonomiuppgift från idrotten. Faktiskt himla trevligt ändå, blev bjuden på tårta dessutom så det satt inte helt fel. Mamma tyckte ju även det var jätte kul så visst var det värt bara det!
Annars så har jag spenderat min lördag med Natalie. Vandrat ute i kylan med Zorro för att köpa lite gott tills Melodifestivalen. Nu ligger jag här helt full kan jag lova. Efter en god middag med tacos så dukade vi upp med de mesta godsakerna framför tven. Melodifestivalen eller tvprogram överhuvudtaget är inget jag brukar kolla på direkt men kände att jag var tvungen att se vem som skulle representera oss i Eurovision nu när det ändå ska hållas i Sverige. Hade ingen jag hejade på direkt utan var mer så att jag höll tummarna på att vissa bidrag inte skulle vinna istället, men blev inte besviken på resultatet! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0